Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Dane podstawowe
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-22 10:45:33 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
INFORMACJA O ZMIANIE KONTA BAKOWEGO
URZĄD MIEJSKI W STRZELCACH KRAJEŃSKICH INFORMUJE, IŻ OD NOWEGO ROKU PODATKOWEGO 2013 NASTĄPIŁA ZMIANA KONTA DLA WPŁAT Z TYTUŁU: PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, PODATKU ROLNEGO, PODATKU PŁACONEGO W FORMIE ŁĄCZNEGO ZOBOWIĄZANIA PIENIĘŻNEGO, PODATKU OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH, PODATKU LEŚNEGO.
WPŁATY NALEŻY UISZCZAĆ NA INDYWIDUALNY NUMER KONTA BANKOWEGO WSKAZANY W DECYZJACH ORGANU PODATKOWEGO.
POZOSTAŁE OPŁATY PROSIMY DOKONYWAĆ NA DOTYCHCZASOWY RACHUNEK BANKOWY.
INFORMACJĘ O NUMERZE KONTA MOŻNA UZYSKAĆ POD NUMEREM TELEFONU: 95 7636317,95 7636327, 95 7636328
Gmina:
|
Strzelce Krajeńskie
|
Powiat:
|
Strzelecko-Drezdenecki
|
Województwo:
|
Lubuskie
|
Adres Urzędu Miejskiego:
|
Al.Wolności 48
66-500 Strzelce Krajeńskie |
Telefon:
|
95 763 11 30
|
Fax:
|
95 763 32 94
|
NIP:
|
599-27-77-199
|
REGON:
|
210966763
|
Rachunek bankowy:
|
Lubusko – Wielkopolski Bank Spółdzielczy
Oddział Strzelce Krajeńskie 28836200050399181920000010 |
Powierzchnia Gminy:
|
31 857 ha, w tym miasto: 473 ha
|
Ludność:
|
17 457, w tym miasto: 10 182
|
E – mail ogólny:
|
|
www:
|
|
Przewodniczący Rady Miejskiej:
|
Krzysztof Grochala
|
Zastępca przewodniczącego:
|
Urszula Szadyko
|
Burmistrz
|
Wiesław Sawicki
|
Zastępca Burmistrza
|
Agnieszka Walendzik
wice |
Sekretarz:
|
Monika Sikora
|
Skarbnik:
|
Adam Skrocki
|
BURMISTRZ PRZYJMUJE INTERESANTÓW W SPRAWACH:
SKARG I WNIOSKÓW OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU, W GODZINACH OD 7.30 DO 15.30 W KAŻDĄ ŚRODĘ W GODZINACH OD 7.30 DO 17.00 (PO WCZEŚNIEJSZYM UMÓWIENIU)
PRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ
PEŁNI DYŻURY I PRZYJMUJE INTERESANTÓW W KAŻDY PIERWSZY I TRZECI CZWARTEK MIESIĄCA W GODZINACH OD 15.30 DO 17.00 WICEPRZEWODNICZĄCY RADY MIEJSKIEJ PEŁNI DYŻURY I PRZYJMUJE INTERESANTÓW W KAŻDY PIERWSZY I TRZECI CZWARTEK MIESIĄCA W GODZINACH OD 15.30 DO 17.00 DYŻURY PEŁNIONE SĄ W BIURZE RADY MIEJSKIEJ III PIĘTRO, POKÓJ Nr 44
ZASTĘPCA BURMISTRZA, SEKRETARZ,
KIEROWNICY REFERATÓW ORAZ POZOSTALI PRACOWNICY URZĘDU MIEJSKIEGO PRZYJMUJĄ INTERESANTÓW CODZIENNIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU,W GODZINACH OD 7.30 DO 15.30 |