ˆ

Sekretarz

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Sekretarz - Dorota Grzesiak

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2012-04-22 12:04:37

Akapit nr 1 - brak tytułu

 Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
1.zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu:
  • koordynacja działań oraz przepływu informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu,
  • nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał i zarządzeń,
  • nadzór nad przestrzeganiem przepisów kodeksu postępowania administracyjnego   i instrukcji kancelaryjnej,
  • nadzór nad dyscypliną pracy w Urzędzie,
  • usprawnianie pracy Urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr,
  • sprawowanie nadzoru nad komputeryzacją i informatyzacją Urzędu,
2.koordynowanie i organizowanie spraw związanych z wyborami, referendami i spisami.
3.realizacja zadań obronnych obejmujących przede wszystkim nadzór nad przygotowaniem aktów prawnych Burmistrza w związku z wprowadzeniem wyższych stanów gotowości obronnej państwa.
 
Przy wykonywaniu swych kompetencji i zadań Sekretarz działa w granicach określonych pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Burmistrza.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Strzelce Krajeńskie
Osoba, która wytworzyla informację: Jolanta Budacz Data wytworzenia informacji: 2016-02-15 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Administrator Data wprowadzenia do BIP 2012-04-22 12:04:37
Wprowadził informację do BIP: Zasilenie Danymi Data udostępnienia informacji: 2012-04-22 12:04:41
Osoba, która zmieniła informację: Jolanta Budacz Data ostatniej zmiany: 2016-02-15 11:29:45
Artykuł był wyświetlony: 2729 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu