ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Co i jak załatwić - lista wydziałów

Lista informacji

  • Urząd Stanu Cywilnego ›
  • Referat Gospodarki Przestrzennej i Mienia Gminnego ›
  • Referat Ogólno - Organizacyjny ›
  • Referat Finansowo-Budżetowy ›
  • Referat Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa ›
  • Referat Inwestycji i Rozwoju Gminy ›

    Kierownik: Katarzyna Kołupajło

    Siedziba:

    Urzad Miejski w Strzelcach Krajeńskich Aleja Wolności 48 66-500 Strzelce Krajeńskie

    Zakres spraw i zadań do realizacji:

    1. opracowywanie analiz potrzeb społecznych w zakresie infrastruktury technicznej i możliwości ich zaspakajania,
    2. opracowywanie planów rozwojowych Gminy,
    3. opracowywanie projektów planów inwestycyjnych i remontowych Gminy i sporządzanie sprawozdań z ich wykonania,
    4. realizacja inwestycji komunalnych, ich rozliczanie i przekazywanie do eksploatacji
    5. prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem społecznych inicjatyw lokalnych,
    6. realizacja inwestycji i remontów prowadzonych przez Gminę we własnym zakresie, dokonywanie ich odbioru i nadzór nad przebiegiem ich prac,
    7. analiza dokonywanych ocen technicznych zabudowań należących do Gminy lub przejmowanych na mienie komunalne przez Gminę
    8. opracowywanie wniosków, prowadzenie oraz rozliczanie zadań inwestycyjnych  i remontowych współfinansowanych ze środków funduszy krajowych i unijnych na zadania wynikające z potrzeb Gminy,
    9. sporządzanie porozumień w sprawach przeznaczenia środków finansowych Gminy na współfinansowanie zadań inwestycyjno-remontowych dla innych jednostek,
    10. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem, organizacją i udzielaniem zamówień publicznych,
    11. rozliczanie wydatków realizowanych zadań w ramach robót publicznych,
    12. współudział w organizacji pracy osób zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych,
    13. prowadzenie spraw osób skierowanych do wykonania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne,
    14. prowadzenie ewidencji innych obiektów świadczących usługi hotelarskie,
    15. prowadzenie działań związanych z promocją gminy, w szczególności: opracowywanie i wydawanie publikacji i materiałów promocyjnych Gminy, ich kolportaż i rozpowszechnianie,
    16. prowadzenie działań mających na celu upowszechnianie kultury fizycznej, sportu i rekreacji, a także promocję i upowszechnianie kultury,
    17. opracowywanie i promowanie oferty turystycznej Gminy,
    18. realizacja zadań związanych z budową i modernizacją infrastruktury turystycznej  i sportowej,
    19. współpraca i kontakty z instytucjami i innymi grupami komunikacji społecznej,
    20. aktualizacja strony internetowej Urzędu,
    21. obsługa kont gminy w mediach społecznościowych (facebook, youtube, Google+, Google moja firma),
    22. obsługa skrzynek mailowych kontakt@strzelce.pl oraz media@strzelce.pl
    23. inicjowanie i koordynacja działań promocyjnych i informacyjnych w mediach elektronicznych,
    24. opracowywanie materiałów promocyjnych dotyczących oferty inwestycyjnej w gminie,
    25. tworzenie dokumentacji filmowej i fotograficznej z życia gminy oraz jej archiwizacja,
    26. digitalizacja materiałów archiwalnych (filmów VHS, odbitek fotograficznych).
    27. nadzór nad dystrybucją i sposobem wykorzystania przydzielonych środków pomocowych na zabezpieczenie działalności jednostek organizacyjnych biorących udział w realizacji ważnych strategicznie inwestycji oraz na ich odtwarzanie po ewentualnych zniszczeniach w wyniku działań wojennych oraz przygotowania organizacji kultury i sportu w Gminie na okres zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.

    Telefon kontaktowy:

    95 7636324

    Godziny urzędowania:

    7:30 - 15:30

    Wyślij e-mail: Wyślij e-mail

  • Biuro Pełnomocnika Do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych ›