Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie lub uchylenie zameldowania (wymeldowania) w drodze decyzji administracyjnejDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie lub uchylenie zameldowania (wymeldowania) w drodze decyzji administracyjnejSzczegóły informacji
Wymeldowanie lub uchylenie zameldowania (wymeldowania) w drodze decyzji administracyjnej
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Ogłoszono dnia: 2014-12-15 11:25:09
Termin załatwienia
Do 2-miesięcy, w przypadkach szczególnie skomplikowanych termin może ulec przedłużeniu. O każdym przypadku przedłużenia terminu strona zostanie zawiadomiona pisemnie.
Osoba kontaktowa
Bartosz Prociuk - Kierownik USC
Miejsce załatwienia
Urząd Stanu Cywilnego Al. Wolności 48 parter pokój nr 10 lub 5.
Telefon kontaktowy
95 76 36 310
Adres e-mail
Sposób załatwienia
Sprawa wymaga przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego mającego na celu ustalenie aktualnego miejsca pobytu osoby wymeldowywanej oraz jej dobrowolne i trwałe opuszczenie lokalu. Dla osoby nieobecnej w sprawie, zgodnie z art. 34 Kodeksu Postępowania Administracyjnego ustanawia się przedstawiciela ustawowego.
Miejsce odbioru
Urząd Stanu Cywilnego parter pokój nr 10 lub 5.
Wymagane Dokumenty
Wypełniony wniosek o wymeldowanie ponadto należy dołączyć:
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu ( np. umowa najmu, akt notarialny itp.)
- ewentualne dokumenty potwierdzające opuszczenie lokalu (np. protokół eksmisji)
- potwierdzenie uiszczenia opłaty.
Czas realizacji
Do 2-miesięcy, a przypadkach skomplikowanych termin może ulec przedłużeniu.
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie decyzji 10 zł wpłacone na konto Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich Al. Wolności 48 28 8362 0005 0399 1819 2000 0010.
Tryb odwoławczy
Odwołanie do Wojewody Lubuskiego za pośrednictwem Burmistrza Strzelec Krajeńskich w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi
Decyzja o wymeldowanie może być wydana w stosunku do osoby, która bez wymeldowania opuściła dotychczasowe miejsce pobytu stałego lub czasowego. We wniosku należy opisać stan faktyczny, wskazać adres osoby, której wniosek dotyczy, jeżeli jest znany. wnioskodawca obowiązany jest wskazać dowody, w tym świadków. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tekst. jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1191 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst. jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.)
Załączniki
Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie lub uchylenie zameldowania (wymeldowania) w drodze decyzji administracyjnejDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie lub uchylenie zameldowania (wymeldowania) w drodze decyzji administracyjnej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Strzelce Krajeńskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bożena Dubel - Kierownik USC |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-12-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bartosz Prociuk - Kierownik USC |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-12-15 11:02:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jolanta Budacz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-12-15 11:25:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Bartosz Prociuk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-02-29 07:47:29 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5028 raz(y) |