Sekretarz
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Sekretarz
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-22 12:04:41 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
-
zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu:
- koordynacja działań oraz przepływu informacji pomiędzy komórkami organizacyjnymi Urzędu,
- nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał i zarządzeń,
- nadzór nad przestrzeganiem przepisów kodeksu postępowania administracyjnego i instrukcji kancelaryjnej,
- nadzór nad dyscypliną pracy w Urzędzie,
- usprawnianie pracy Urzędu i nadzór nad doskonaleniem kadr,
- sprawowanie nadzoru nad komputeryzacją i informatyzacją Urzędu,
- kierowanie pracą Referatu Ogólno-Organizacyjnego,
- koordynowanie i organizowanie spraw związanych z wyborami, referendami i spisami,
- realizacja zadań obronnych obejmujących przede wszystkim przygotowanie aktów prawnych Burmistrza w związku z wprowadzeniem wyższych stanów gotowości obronnej państwa oraz sprawowanie w tym czasie nadzoru nad jednostkami podległymi Burmistrzowi, na które nałożono zadania obronne oraz przyjętymi w sytuacji zagrożenia państwa od organów centralnej administracji rządowej.