Informacja telefoniczna
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Informacja telefoniczna
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-22 12:13:55 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
URZĄD MIEJSKI W STRZELCACH KRAJEŃSKICH
ALEJA WOLNOŚCI 48
Nr telefonu: 95 763 11 30, fax: 95 763 32 94
e-mail główny:
Strona internetowa: http://www.strzelce.pl/
Biuletyn Informacji Publicznej: http://www.bip.strzelce.pl//
Stanowiska pracy Imię i nazwisko
adres e-mail Nr pokoju Nr tel.
bezpośredni Nr tel. wewnętrznyI. 1. Burmistrz WIESŁAW SAWICKI
18
I PIĘTRO 95 76 31 1302. Zastępca Burmistrza AGNIESZKA WALENDZIK
wice 18
I PIĘTRO2. Stanowisko pracy do spraw obsługi sekretariatu – punkt informacji ANNA RAFALIK
3
PARTER3. Stanowisko pracy do spraw ogólno-gospodarczych AGNIESZKA CHMIELEWSKA
18
I PIĘTRO 95 76 36 306 306II. REFERAT OGÓLNO - ORGANIZACYJNY 1. Sekretarz - Kierownik Referatu MONIKA SIKORA
14
I PIĘTRO 95 76 36 314 3142. Stanowisko pracy do spraw kadr GRAŻYNA JANKOWSKA
12
I PIĘTRO 95 76 36 312 3123. Stanowisko pracy do spraw ogólno-organizacyjnych ALEKSANDRA TRACZ
13
I PIĘTRO 95 76 36 313 3134. Stanowisko pracy do spraw obsługi interesanta MARIA DEGÓRSKA
13
I PIĘTRO 95 76 36 313 3135. Stanowisko pracy do spraw zdrowia
i patologii społecznych JUSTYNA BĄK
9A
PARTER 95 76 36 308 3086. Stanowisko pracy do spraw obsługi Rady KRYSTYNA ŁAZAREWICZ – ĆWIRKO
43
III PIĘTRO 95 76 36 343 3437. Informatyk ŁUKASZ SITARZ
33
II PIĘTRO 95 76 36 333 333III. REFERAT FINANSOWO – BUDŻETOWY 1. Skarbnik - Kierownik Referatu ADAM SKROCKI
31
II PIĘTRO 95 76 36 331 3312. Z-ca Skarbnika WIOLETTA ROGOWSKA
29
II PIĘTRO 95 76 36 329 3293. Stanowisko pracy do spraw księgowości budżetowej BOŻENA HORBANOWICZ – ZDYCH
29
II PIĘTRO 95 76 36 329 3294. Stanowisko pracy do spraw podatku VAT i podatku dochodowego od osób fizycznych BARBARA IBERHAN
29
II PIĘTRO 95 76 36 329 3295. Stanowisko pracy do spraw windykacji zobowiązań podatkowych ZOFIA SOBCZAK
26
II PIĘTRO 95 76 36 317 3176. Stanowisko pracy do spraw
księgowości podatkowej ELŻBIETA WOŁOWIEC
26
II PIĘTRO 95 76 36 317 3177. Stanowisko pracy do spraw podatku rolnego na terenie wiejskim JOLANTA MIKOŁAJCZYK
28
II PIĘTRO 95 76 36 328 3288. Stanowisko pracy do spraw podatku od nieruchomości od osób prawnych, środków transportowych, podatku rolnego MAGDALENA GAWĘCKA
26
II PIĘTRO 95 76 36 327 3279. Stanowisko pracy do spraw podatku od nieruchomości od osób fizycznych, wieczystego użytkowania i opłaty skarbowej ANNA MARCINISZYN
28
II PIĘTRO 95 76 36 328 328IV. REFERAT GOSPODARKI KOMUNALNEJ, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA 1. Kierownik Referatu JÓZEFA LIPNIAK – PASZKOWSKA 34
II PIĘTRO 95 76 36 334 3342. Stanowisko pracy do spraw ochrony środowiska ANNA JURASZ
35
II PIĘTRO 95 76 36 335 3353. Stanowisko pracy do spraw drogownictwa MACIEJ STEMPIEŃ
35
II PIĘTRO 95 76 36 335 3354. Stanowisko pracy do spraw gospodarki komunalnej MAŁGORZATA SIERADZKA
36
II PIĘTRO 95 76 36 336 3365. Stanowisko pracy do spraw ewidencji działalności gospodarczej BARBARA FIL
">'); // --> działalność@strzelce.pl 37
II PIĘTRO 95 76 36 337 3376. Stanowisko pracy do spraw gospodarki mieszkaniowej RENATA SZABUNIA 37
II PIĘTRO 95 76 36 346 3467. Stanowisko pracy do spraw rolnych SYLWIA KOWALEWSKA
36
II PIĘTRO 95 76 36 336 336V. REFERAT INWESTYCJI I ROZWOJU GMINY 1. Kierownik Referatu KATARZYNA KOŁUPAJŁO
24
I PIĘTRO 95 76 36 324 3242. Stanowisko pracy do spraw przygotowania inwestycji i remontów JOANNA PAWŁOWSKA 19
I PIĘTRO 95 76 36 319 3193. Stanowisko pracy do spraw zamówień publicznych JOLANTA LEŻAŃSKA 9
PARTER 95 76 36 303 3034. Stanowisko do spraw promocji i współpracy z zagranicą JERZY JAKUBIK
15
I PIĘTRO 95 76 36 315 3155. Stanowisko pracy do spraw rozwoju turystyki i rekreacji MAREK BIDOL
15
I PIĘTRO 95 76 36 325 3256. Stanowisko pracy do spraw sportu ADAM ROSZAK
15
I PIĘTRO 95 76 36 325 325VI. REFERAT GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ I MIENIA GMINNEGO 1. Kierownik Referatu GRZEGORZ RAKIEJ
41
III PIĘTRO 95 76 36 342 3422. Stanowisko pracy do spraw budownictwa HALINA KULCZYCKA
42
III PIĘTRO 95 76 36 341 3413. Stanowisko pracy do spraw budownictwa DANIEL DULAS
40
III PIĘTRO 95 76 36 340 3404. Stanowisko pracy do spraw obrotu nieruchomościami ALICJA KORZENIOWSKA
">'); // --> 32
II PIĘTRO 95 76 36 332 3325. Stanowisko pracy do spraw obrotu nieruchomościami EWA GIERCZYŃSKA
32
II PIĘTRO 95 76 36 332 3326. Stanowisko pracy do spraw obrotu nieruchomościami KATARZYNA NIEDŹWIEDŹ 32
II PIĘTRO 95 76 36 330 330VII. URZĄD STANU CYWILNEGO 1. Kierownik USC BOŻENA DUBEL
10
PARTER 95 76 36 310 3102. Urząd Stanu Cywilnego
Z-ca kierownika TERESA ANDRZEJEWSKA
7
PARTER (WEJŚCIE OD PARKINGU) 95 76 36 307 3073. Stanowisko pracy do spraw ewidencji ludności JULITA GÓRSKA
5
PARTER 95 76 36 305 3054. Stanowisko pracy do spraw dowodów osobistych KRYSTYNA SAMULSKA
5
PARTER 95 76 36 304 304VIII. SAMODZIELNE STANOWISKO PRACY RADCY PRAWNEGO TOMASZ WOJCIESZYŃSKI
45
III PIĘTRO 95 76 36 316 316IX. BIURO PEŁNOMOCNIKA DO SPRAW OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH ANDRZEJ KOBELAK
47
III PIĘTRO 95 76 36 347 347x. DORADCA BURMISTZRA DS. KONTAKTÓW Z PRZEDSIEBIORCAMI TOMASZ HAŁAS
do 38
III PIĘTRO9576 36 338 338