Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wydanie decyzji o wpisaniu do rejestru wyborcówDrukuj informacjęSprawa: Wydanie decyzji o wpisaniu do rejestru wyborcówSzczegóły informacji
Wydanie decyzji o wpisaniu do rejestru wyborców
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Urząd Stanu Cywilnego
Ogłoszono dnia: 2013-01-10 09:38:33
Termin załatwienia
w terminie do 3 dni od dnia złożenia wniosku
Osoba kontaktowa
Inspektor USC Julita Górska
Miejsce załatwienia
Urząd Miejski w Strzelcach Kraj.
ul. Al. Wolności 48
parter pokój nr 5.
ul. Al. Wolności 48
parter pokój nr 5.
Telefon kontaktowy
95 7636305
Adres e-mail
Błąd!
Sposób załatwienia
Wniosek można złożyć osobiście w urzędzie gminy, na terenie której wyborca zamieszkuje, lub
w formie dokumentu elektronicznego (ePUAP) przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
w formie dokumentu elektronicznego (ePUAP) przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Po weryfikacji wniosku wydana zostaje decyzja administracyjna.
Miejsce odbioru
Urząd Miejski w Strzelcach Kraj.
ul. Al. Wolności 48
parter pokój nr 5.
ul. Al. Wolności 48
parter pokój nr 5.
Wymagane Dokumenty
- wypełniony wniosek o wpisanie do rejestru wyborców,
- pisemna deklaracja zawierająca informacje niezbędne do wpisania do rejestru wyborców,
- dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem pozwalający na ustalenie tożsamości
- pisemna deklaracja zawierająca informacje niezbędne do wpisania do rejestru wyborców,
- dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem pozwalający na ustalenie tożsamości
Czas realizacji
w terminie do 3 dni od daty złożenia wniosku
Opłaty
brak
Tryb odwoławczy
skarga do Sądu Rejonowego w Strzelcach Krajeńskich w terminie 3 dni od daty doręczenia decyzji za pośrednictwem organu, który wydał decyzję
Uwagi
Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców może złożyć wyborca:
- stale zamieszkały na obszarze gminy bez zameldowania na pobyt stały,
- nigdzie niezamieszkały przebywający stale na obszarze gminy,
- zamieszkały na obszarze gminy pod innym adresem niż adres jego zameldowania na pobyt stały.
Wyborcy zameldowani na obszarze gminy na pobyt stały wpisywani są do rejestru wyborców z urzędu.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 roku - Kodeks wyborczy (Dz.U.2018.754 ze zm.) oraz
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez Rzeczpospolitą Polską innym państwom członkowskim Unii Europejskiej danych zawartych w tym rejestrze (Dz. U. 2017.1316)