Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Zezwolenie na lokalizację w pasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego
Wydział: Referat Gospodarki Komunalnej, Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Ogłoszono dnia: 2013-01-10 09:37:51
Termin załatwienia
Zgodnie z art. 35 KPA (bez zbędnej zwłoki, w ciągu miesiąca, w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy)
Osoba kontaktowa
Maciej Stempień - Inspektor ds. drogownictwa
Miejsce załatwienia
1. Punkt informacji Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich, Al. Wolności 48, 66 – 500 Strzelce Krajeńskie, parter, pok. 3.,
2. Szczegółowe informacje można uzyskać w pok. 35 w Referacie Gospodarki Komunalnej, ochrony środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego, lub pod numerem telefonu 95 – 76 – 36 – 335.
2. Szczegółowe informacje można uzyskać w pok. 35 w Referacie Gospodarki Komunalnej, ochrony środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego, lub pod numerem telefonu 95 – 76 – 36 – 335.
Telefon kontaktowy
95 76 36 335
Adres e-mail
Sposób załatwienia
Wydanie zezwolenia lub jego odmowa następuje w drodze decyzji administracyjnej, w terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku z kompletem wymaganych dokumentów.
Miejsce odbioru
1. Punkt informacji Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich, Al. Wolności 48, 66 – 500 Strzelce Krajeńskie, parter, pok. 3.,
2. Szczegółowe informacje można uzyskać w pok. 35 w Referacie Gospodarki Komunalnej, ochrony środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego, lub pod numerem telefonu 95 – 76 – 36 – 335.
2. Szczegółowe informacje można uzyskać w pok. 35 w Referacie Gospodarki Komunalnej, ochrony środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego, lub pod numerem telefonu 95 – 76 – 36 – 335.
Wymagane Dokumenty
- Wniosek
- Do wniosku należy dołączyć następujące dokumenty:
- Plan zagospodarowania działki z oznaczonym miejscem lokalizacji urządzenia lub obiektu z określeniem rodzaju inwestycji na aktualnej mapie sytuacyjno – wysokościowej ( w skali 1:500 lub 1:1000)
- Kopia decyzji o warunkach zabudowy, jeżeli jest ona wymagana zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu przestrzennym i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80 poz. 717 z dnia 10 maja 2003 r. ze zm.)
- w przypadku, gdy wniosek składa wykonawca, należy załączyć upoważnienie inwestora,
- dowód wniesienia opłaty skarbowej.
Czas realizacji
Zgodnie z art. 35 KPA (bez zbędnej zwłoki, w ciągu miesiąca, w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej w ciągu dwóch miesięcy)
Opłaty
- Zezwolenie na lokalizację w pasie drogowym obiektów budowlanych i urządzeń niezwiązanych z potrzebami zaradzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego nie podlega opłacie skarbowej.
- Opłata skarbowa w wysokości 17 zł od każdego złożonego dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa.
Opłatę należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich
Lubusko – Wielkopolski Bank Spółdzielczy O. Strzelce Kraj. 28836200050399181920000010.
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 14 dni od daty jej doręczenia.
Uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115)
- Uchwała nr XI/83/2011r Rady Miejskiej w Strzelcach Kraj. z dnia 21 czerwca 2011r w sprawie ustalenia stawek opłat za zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelce Krajeńskie (Dz. Urz. Województwa Lubuskiego 2011r Nr 81, poz. 1606, 1607)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr.98 poz. 1071 ze zm.)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r., Nr 225 poz. 1635 ze zm.).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Strzelce Krajeńskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Maciej Stempień - Inspektor ds. drogowictwa |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2012-08-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Maciej Stempień - Inspektor ds. drogownictwa |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2012-08-24 10:17:55 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Jolanta Budacz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-01-10 09:37:51 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Jolanta Budacz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-06-09 11:18:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5421 raz(y) |