Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Ulgi w zapłacie podatku w granicach uznania administracyjnego - odroczenie terminu platności podatku lub zaległości podatkowej - rozłożenie na raty zapłaty podatku lub zaległości podatkowej - umorzenie zaległości podatkowych lub odsetek za zwłokę
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Finansowo-Budżetowy
Ogłoszono dnia: 2013-01-10 09:37:50
Termin załatwienia
Rozpatrzenie wniosku o ulgę podatkową i wydanie decyzji następuje w terminie do 1 miesiąca od daty złożenia wniosku i wymaganych dokumentów, a w sprawach wymagających dodatkowego postępowania do 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania
Osoba kontaktowa
Magdalena Cieślak, Jolanta Mikołajczyk
Miejsce załatwienia
II piętro, pokój nr 27, 28
Telefon kontaktowy
Magdalena Cieślak - 95 7636327, Jolanta Mikołajczyk - 95 76 36 328
Adres e-mail
podateknieruchomosci@strzelce.pl, podatekrolny@strzelce.pl
Sposób załatwienia
- Rozpatrzenie wniosku o ulgę podatkową i wydanie decyzji następuje w terminie do 1 miesiąca od daty złożenia wniosku i wymaganych dokumentów, a w sprawach wymagających dodatkowego postępowania do 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania
- W przypadku przedsiębiorców i rolników wydanie z urzędu zaświadczenia o uzyskanej pomocy publicznej lub pomocy de minimis
Miejsce odbioru
Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich Aleja Wolności 48 66-500 Strzelce Krajeńskie
Wymagane Dokumenty
- Podanie o ulgę w zapłacie podatku (rozłożenie na raty lub odroczenie terminu płatności podatku/zaległości podatkowej, umorzenie zaległości podatkowej/odsetek za zwłokę) z uzasadnieniem żądania
- Dokumenty potwierdzające sytuację materialną podatnika np. zaświadczenie o dochodach podatnika oraz osób wspólnie z nim zamieszkujących, deklaracja PIT, zaświadczenie z biura pracy, opieki społecznej i inne
- Dokumenty potwierdzające sytuację finansową firmy np. bilans, rachunek zysków i strat, deklaracje CIT
- Wypełniony formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis lub inną pomoc publiczną – wymagane od przedsiębiorców i rolników
- Wypełniony druk oświadczenia o stanie majątkowym
Czas realizacji
Rozpatrzenie wniosku o ulgę podatkową i wydanie decyzji następuje w terminie do 1 miesiąca od daty złożenia wniosku i wymaganych dokumentów, a w sprawach wymagających dodatkowego postępowania do 2 miesięcy od dnia wszczęcia postępowania
Opłaty
Nie pobiera się
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem tutejszego organu podatkowego w ciągu 14 dni od daty doręczenia decyzji.
Uwagi
Brak
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa ( Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 z późn. zm);
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 sierpnia 2005r. w sprawie właściwości organów podatkowych ( Dz. U. Nr 165, poz. 1371 ze zm.);
- Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej ( Dz. U. z 2007 r. Nr 59, poz.404);
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 20 marca 2007 r. w sprawie zaświadczeń o pomocy de minimis i pomocy de minimis w rolnictwie i rybołówstwie ( Dz. U. Nr 53, poz.354);
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2010r. Nr 53, poz. 311);
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc inną niż pomoc de minimis lub pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie (Dz. U. z 2010r. Nr 53, poz. 312).
-
Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 czerwca 2010r w sprawie informacji składanych przez podmioty ubiegające się o pomoc de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie (Dz.U. Nr 121 poz. 810)