Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
Zgromadzenie publiczne – postępowanie uproszczone
Wydział: Biuro Pełnomocnika Do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Ogłoszono dnia: 2015-11-12 09:52:23
Termin załatwienia
W trybie uproszczonym organizator zgromadzenia zawiadamia o zamiarze zorganizowania zgromadzenia Wydział Zarządzania Kryzysowego przy Urzędzie Miejskim w Strzelcach Krajeńskich nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 2 dni przed planowaną datą zgromadzenia
Osoba kontaktowa
Andrzej Kobelak
Miejsce załatwienia
Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich , al. Wolności 48
Telefon kontaktowy
95 76 36 347
Adres e-mail
Sposób załatwienia
Organizator zgromadzenia może stosować procedurę uproszczoną w oparciu o przepisy rozdziału 3 ustawy z 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach w przypadku, gdy uzna, że planowane zgromadzenie nie będzie powodować utrudnień w ruchu drogowym, a w szczególności powodować zmiany jego organizacji.
W trybie uproszczonym organizator zgromadzenia zawiadamia o zamiarze zorganizowania zgromadzenia Wydział Zarządzania Kryzysowego przy Urzędzie Miejskim w Strzelcach Krajeńskich nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 2 dni przed planowaną datą zgromadzenia podając :
- imię i nazwisko organizatora zgromadzenia, jego numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nie posiadającej numeru PESEL, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiające kontakt z nim;
- datę, godzinę i miejsce rozpoczęcia zgromadzenia, przewidywany czas trwania, przewidywaną liczbę uczestników oraz ewentualną trasę przejścia ze wskazaniem miejsca zakończenia zgromadzenia;
- ewentualne zagrożenia, które mogą pojawić się w miejscu zgromadzenia.
Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia przekazuje się na adres poczty elektronicznej : oc@strzelce.pl lub telefonicznie na numer telefonu 95 7636347
Miejsce odbioru
Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich , al. Wolności 48
Wymagane Dokumenty
Organizator zgromadzenia może stosować procedurę uproszczoną w oparciu o przepisy rozdziału 3 ustawy z 24 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach w przypadku, gdy uzna, że planowane zgromadzenie nie będzie powodować utrudnień w ruchu drogowym, a w szczególności powodować zmiany jego organizacji.
W trybie uproszczonym organizator zgromadzenia zawiadamia o zamiarze zorganizowania zgromadzenia Wydział Zarządzania Kryzysowego przy Urzędzie Miejskim w Strzelcach Krajeńskich nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 2 dni przed planowaną datą zgromadzenia podając :
- imię i nazwisko organizatora zgromadzenia, jego numer PESEL albo rodzaj i numer dokumentu tożsamości w przypadku osoby nie posiadającej numeru PESEL, adres poczty elektronicznej i numer telefonu umożliwiające kontakt z nim;
- datę, godzinę i miejsce rozpoczęcia zgromadzenia, przewidywany czas trwania, przewidywaną liczbę uczestników oraz ewentualną trasę przejścia ze wskazaniem miejsca zakończenia zgromadzenia;
- ewentualne zagrożenia, które mogą pojawić się w miejscu zgromadzenia.
Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia przekazuje się na adres poczty elektronicznej : oc@strzelce.pl lub telefonicznie na numer telefonu 95 7636347
Uwagi
Organizator zgromadzenia w trakcie trwania zgromadzenia jest obowiązany do nieprzerwanego posiadania w widocznym miejscu elementów wyróżniających, wskazujących na pełnienie przez niego funkcji organizatora zgromadzenia.
Organizator zgromadzenia rozwiązuje zgromadzenie, jeżeli uczestnicy zgromadzenia nie podporządkują się jego poleceniom lub gdy przebieg zgromadzenia narusza przepisy niniejszej ustawy prawo o zgromadzeniach albo przepisy karne.
Zgromadzenie, może być rozwiązane przez przedstawiciela organu gminy, jeżeli jego przebieg zagraża życiu lub zdrowiu ludzi albo mieniu w znacznych rozmiarach, powoduje istotne zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego na drogach publicznych lub narusza przepisy ustawy albo przepisy karne, a organizator zgromadzenia, uprzedzony przez przedstawiciela organu gminy o konieczności rozwiązania zgromadzenia, nie rozwiązuje go. Po wystąpieniu powyżej wymienionych przesłanek funkcjonariusz Policji może zwrócić się do przedstawiciela organu gminy o rozwiązanie go.
Rozwiązanie zgromadzenia przez organ gminy następuje przez wydanie decyzji ustnej podlegającej natychmiastowemu wykonaniu, poprzedzonej dwukrotnym ostrzeżeniem uczestników zgromadzenia o możliwości jego rozwiązania, a następnie ogłoszonej organizatorowi zgromadzenia lub ogłoszonej publicznie uczestnikom zgromadzenia w przypadku niemożności skontaktowania się z organizatorem zgromadzenia. Decyzję tę doręcza się organizatorowi zgromadzenia na piśmie w terminie 72 godzin od jej podjęcia.
Organizatorowi zgromadzenia przysługuje prawo wniesienia odwołania od decyzji o rozwiązaniu zgromadzenia do sądu okręgowego właściwego ze względu na siedzibę organu gminy w terminie 7 dni od dnia rozwiązania zgromadzenia.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 lipca 2015 r. Prawo o zgromadzeniach (Dz.U.2015 poz. 1485)
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Strzelce Krajeńskie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Bożena Dubel |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-11-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Bożena Dubel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-11-12 09:51:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Bożena Dubel |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-11-12 09:52:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Bożena Dubel |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-12-01 14:02:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4635 raz(y) |